• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tillfällig betalplan Remember

Useless Human Being

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
12 September 2024
Meddelanden
10
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Are there any special criteria you should meet in order to be granted this? I'm struggling with too many loans at the moment and reading this post made me feel a little relieved. I have a huge loan of 360 000 SEK with bang norwegian with an interest rate of 24% (painful as hell) and already received a reminder because I didn't pay last month. I will reach out to them and ask for this, will also ask them to lower my interest rate.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Trent

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
21 Juli 2024
Meddelanden
73
Mottagna reaktioner
24
Poäng
101
Måste man betala försäkring hos remember för att kunna få betalplan ?
Ingen försäkring inblandad. Eftersom räntan sänks tillfälligt blir det mesta amortering. Och det är ett lån och inte kreditkort. Tycker att upplägget är smart av dem faktiskt. Tror att de förhindrar en del kreditförluster för dem själva genom att göra så här.
 

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
551
Mottagna reaktioner
133
Poäng
337
Ingen försäkring inblandad. Eftersom räntan sänks tillfälligt blir det mesta amortering. Och det är ett lån och inte kreditkort. Tycker att upplägget är smart av dem faktiskt. Tror att de förhindrar en del kreditförluster för dem själva genom att göra så här.
Ok tack har ringt dem och sa att har inte råd betala hela faktura så dem sa betala hur mycket du kan sen i oktober vi kan kolla om jag få betalplan .Min faktura ligger på 6166 kronor .
Tror du att kan få tillfälligt betalplan ?
 

Trent

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
21 Juli 2024
Meddelanden
73
Mottagna reaktioner
24
Poäng
101
Ok tack har ringt dem och sa att har inte råd betala hela faktura så dem sa betala hur mycket du kan sen i oktober vi kan kolla om jag få betalplan .Min faktura ligger på 6166 kronor .
Tror du att kan få tillfälligt betalplan ?
Kan inte jag svara på tyvärr. Det bestämmer ju långivaren.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp